Actualitat – Coronavirus

ACTUALITZACIÓ: Circular_Verdaguer_12març_ TANCAMENT_ESCOLES (16:00)

Benvolgudes famílies,

Aquestes són les recomanacions del Departament d’Educació. En concret, al Verdaguer ens afecten de la següent manera:

-Avancem el tancament dels grups interactius del segon trimestre , que acabaran el 13 de març.
-Ajornem el teatre d’anglès al Modern dels grups de 1r i 2n (previst pel 16 de març)

• ANULADA fins a nou avís l’activitat LECXIC dels dimarts a la tarda, de 16:30 a 17:30.
  • ANULADA fins a nou avís l’activitat Taller per lèxit dels dimarts i dijous a la tarda, de 16:30 a 18:00.
  • MODIFICADES sessions d’Entrevents, no es tocaran els instruments fins a nou avís.
  • POSPOSADES revisions bucodentals.

Us anirem informant si hi ha modificacions de les mesures preventives que puguin afectar al desenvolupament de l’activitat escolar al nostre centre.

Circular_Verdaguer_12març