CARNESTOLTES A P3

Els nens i les nenes de P3 han passat el seu primer Carnaval a l’escola i es pot dir que els encanta la gresca!

Us en deixem una mostra de fotografies on podreu veure un tastet de les activitats que hem anat fent durant la setmana de carnaval: el taller de disfresses amb les famílies, l’arribada de la Reina Carnestoltes a l’escola i la lectura del pregó, les ordres que la Reina ens ha portat per tota la setmana, activitats de l’aula i de psicomotricitat, el ball que ens han ensenyat les mamis del AFA, la xocolatada i la gran festa al pati…! Un munt de coses súper divertides que els nens i les nenes han gaudit moltíssim!

T’esperem l’any vinent de tornada, Reina Carnestoltes!