Hello from Greece

Bon dia!

L’Eva (de Quatre Vents) i jo (la MªJesús) ja portem uns dies per la península grega i seguim formant-nos dia a dia per seguir sumant idees dins els nostres centres. Fem visites per Kalamata o bé anem a l’escola on ens imparteixen el curs. Sabíeu que en grec les escoles s’anomenen Gimnàs?
Algunes d’elles són força antigues i els manca manteniment i inversió econòmica per part de les autoritats, tot i que totes disposen d’eines TAC per dur a terme les classes.

Ahir vam començar el dia a l’escola, continuant amb el curs de “Management and Leadership”. Van ser unes sessions molt interessants sobre el lideratge cooperatiu, mostrant-nos diferents característiques d’un bon lideratge compartit amb l’equip de treball.

Avui parlem dels conflictes i de com analitzar-los i ser efectius a l’hora de resoldre’ls: com fer una negociació positiva escoltant i entenent, trobant una solució que vagi bé a tots els implicats i intentant no personalitzar els problemes…

Està sent molt interessant.