Erasmus from Joensuu – Part II 🌲🌲🌲

Avui hem aprofundit en l’educació secundària finlandesa i els diferents espais de l’escola. La cap de selecció de personal de l’àrea educativa de Joensuu ens ha fet una formació on ha explicat com es realitza la selecció de personal docent i a quins aspectes donen més importància.

A més a més, durant la visita guiada a un Institut Finlandès ens hem adonat que tant l’edifici com els mobles de l’escola estan totalment adaptats a les funcionalitats i necessitats dels alumnes i dels mestres. Hem vist:

• Múltiples sales de mestres al mateix edifici
  • Cada departament té un despatx de treball
  • Hi ha un gimnàs i una sala de música d’ús exclusiu per l’alumnat i l’equip de mestres dins i fóra de l’horari.
  • L’escola queda oberta perquè tota la comunitat educativa en pugui fer ús.
  • Hi ha una infermeria.
  • L’alumnat té múltiples espais per relaxar-se entre classes: sofàs per dormir, televisions, billars, futbolins, taules de ping pongs, pilotes per jugar a fora i múltiples espais de treball.
  • Tant el disseny com la decoració han estat escollits per la comunitat educativa, així i com el mobiliari.
  • Cada aula està equipada amb projectors d’última tecnologia (Apple TV), sistema automatitzat de l’aire i la il·luminació i endolls que pengen del sostre perquè sigui quina sigui la manera que estigui distribuïda l’aula, l’alumnat pugui connectar els seus dispositius.
  • Els alumnes poden gaudir de les millors dotacions de materials per crear i experimentar.
  • Tota l’escola està decorada amb les obres d’art que han creat els alumnes.

Us seguirem informant!

Tenen un projecte educatiu i unes instal·lacions que fan posar la pell de gallina!!❤️