2nA ACTUEM A L’APJ!

Els nens i nenes de la classe de 2n A hem actuat avui a l’APJ.

Hem recitat el poema de “L’arc de Sant Martí” i seguidament hem representat amb dibuixos com es creen els arcs de Sant Martí.

Un cop acabat, hem autoavaluat la nostra actuació i hem valorat que la propera vegada alçarem una mica més el to de veu per a què se’ns escolti una mica millor.

Ho hem fet d’allò més bé!

TREBALLEM LA FIGURA HUMANA

Els nens i les nenes de P3 estem començant amb el treball de la figura humana. Aprenem les parts del nostre cos. Ho fem mitjançant diferents materials. Poc a poc aprenem a anomenar les parts del cos i a  dibuixar-nos per prendre consciència de cada… Llegeix més»