Hem celebrat la Castanyada!

El passat divendres 28 d’octubre els nens i nenes de 2n vam celebrar la Castanyada.

De bon matí, vam arremangar-nos les mànigues i vam començar a fer panellets de tres sabors diferents: coco, xocolata i ametlla.

Després del pati vam fer una manualitat: una castanya dins del seu pelló.

A la tarda, vam fer la dansa de “La Castanyera Rockera” que ens havia ensenyat la Núria a música.

Durant el dia vam comptar amb l’ajuda de diverses mares/pares. Moltes gràcies per la vostra col·laboració famílies!!

FOTOS:

2n A: https://photos.app.goo.gl/CrYh4nwaERS5px9t5

2n B: https://photos.app.goo.gl/DSD1zG22BYDSHjZW6

Les tutores de 2n.

CELEBREM LA CASTANYADA!

Avui, tot l’alumnat de l’Escola, hem celebrat la festa de la castanyada.

Al matí hem fet panellets i manualitats i a la tarda hem sortit al pati a dansar i menjar castanyes.

Per fi, hem pogut fer-ho acompanyats de les famílies i de tots els nostres companys i companyes.

Feliç castanyada a tots/es! Cliqueu a la imatge i als enllaços i podreu veure les fotos i danses de la festa!

Dansa de 5è

Dansa de 4t

Dansa de 2n

Dansa de P5

 

La Castanyada d’Infantil

Benvolgudes famílies,

A continuació us deixem un recull de fotos del dia d’avui. Aquest any estem celebrant la Castanyada amb molta il·lusió, hem fet panellets a les aules i ens ho hem passat d’allò més bé!

Moltes gràcies a totes les famílies voluntàries que avui ens han acompanyat! 😉

Podreu veure les fotos clicant a la imatge. Esperem que les gaudiu!

Feliç Castanyada!

Les mestres d’Infantil