FI DE CURS 2023-24

Estimats alumnes de 5è,

Avui arribem a un moment molt especial en el nostre camí junts: el final del curs. Hem compartit un any ple d’aprenentatges, reptes, riures i moltes experiències que mai oblidarem.

Hem crescut junts, no només en coneixements, sinó també com a persones. Hem après a treballar en equip, a respectar les diferències, a superar les dificultats i a celebrar els èxits, tant grans com petits. Cada un de vosaltres ha aportat alguna cosa única i valuosa a la nostra classe, i estem molt orgulloses de veure com heu evolucionat.

Recordem els primers dies del curs, quan tot era nou i desconegut. Amb el pas del temps, la vostra confiança ha crescut i heu demostrat una increïble capacitat d’adaptació i de superació. Heu fet front a tasques complicades, heu treballat dur i, sobretot, heu après a no rendir-vos mai.

Aquesta és una època de l’any per mirar enrere i veure tot el camí recorregut. Cada projecte, cada llibre llegit, cada experiment realitzat, cada excursió… tot això ha contribuït a fer-vos més savis i més forts.

Ara és el moment de mirar endavant, cap al futur que us espera. L’any vinent sereu els més grans de l’escola, els models a seguir per als més petits. És una gran responsabilitat, però estem segures que estareu a l’altura.

Volem donar-vos les gràcies per tot el que ens heu ensenyat aquest any. Sí, perquè els mestres també aprenem dels nostres alumnes. Ens heu mostrat la importància de la curiositat, de la imaginació i de mantenir viva la passió per descobrir coses noves.

Us desitgem unes merescudes vacances plenes de diversió, descans i moments feliços amb la família i els amics. Carregueu-vos d’energia, perquè l’any vinent ens espera un altre curs apassionant.

Gràcies per ser uns alumnes tan especials. Ens tornarem a veure aviat, amb ganes de seguir aprenent i creixent junts.

Ah…i esperem que sempre recordeu aquesta samarreta de l’amistat!

Amb afecte i orgull,

Les vostres tutores: MªJesús i Laura