Sortida 3r a les Coves de Salnitre

Els alumnes de 3r hem fet una excursió molt especial a les coves del Salnitre, situades a la muntanya de Montserrat. Ha estat una experiència molt interessant i divertida, on hem pogut descobrir com són les coves per dins i aprendre moltes coses sobre la natura i la formació de les roques.

Durant la visita, vam recórrer diferents galeries i vam observar estalactites i estalagmites impressionants. El guia ens van explicar com s’han format aquestes coves al llarg de milers d’anys i també algunes curiositats i llegendes relacionades amb aquest indret tan especial.

A més d’aprendre, també vam gaudir d’un dia de convivència amb els companys i mestres, envoltats d’un paisatge espectacular. Ens ho vam passar molt bé i vam tornar a l’escola amb moltes anècdotes i nous coneixements.

Ha estat una sortida molt enriquidora que segur que recordarem durant molt de temps!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>