Diagnosi

Tal com s’indica en la guia d’elaboració de la diagnosi, hi ha moltes formes possibles per abordar aquesta diagnosi: anàlisi dels indicadors de centre, realització d’enquestes a la comunitat escolar, entrevistes, observacions, ús de la rúbrica del pla TAC, de l’eina SELFIE, etc. Totes aquestes tècniques ens proporcionen molta informació. Cal destacar que a l’EDC només s’hi han d’incloure les conclusions argumentades de la diagnosi, que permetin entendre la selecció dels objectius.

Punts a millorar.
C.5 Falta assistència tècnica quan sorgeixen problemes amb les tecnologies digitals.
D.1 Falta linea de centre pel desenvolupament professional continu del professorat.
Aprenentatge mixt Millorar l’organització i la comunicació regular del centre.

Punts forts.
A. Crear una EDC amb tota la comunitat educativa per a la millar de la competència digital de l’alumnat.
B. Fomentar la col·laboració i el debat de la comunitat educativa en tecnologies digitals per una millora de la pràctica docent.
G. Utilitzar les tecnologías digitals del disseny d’instruments d’avaluació diagnòstics, formatius, formadors i qualificadors pel procés densenyament-aprenentatge.
H. Desenvolupar les competències digitals del l’alumnat.

Punts febles.
A. No es coneix EDC per part de la comunitario educativa.
B. No es debat sobre l’ús de les tecnologies.
B. No s’avalua el procés docent.
G. No es treu profit de les eines de d’avaluació digitals disponibles.
H. Les competències digitals de l’alumnat podrien estar más desenvolupades.