Tal com s’indica en la guia d’elaboració de la diagnosi, hi ha moltes formes possibles per abordar aquesta diagnosi: anàlisi dels indicadors de centre, realització d’enquestes a la comunitat escolar, entrevistes, observacions, ús de la rúbrica del pla TAC, de l’eina SELFIE, etc. Totes aquestes tècniques ens proporcionen molta informació. Cal destacar que a l’EDC només s’hi han d’incloure les conclusions argumentades de la diagnosi, que permetin entendre la selecció dels objectius.
Punts a millorar. | |
C.5 | Falta assistència tècnica quan sorgeixen problemes amb les tecnologies digitals. |
D.1 | Falta linea de centre pel desenvolupament professional continu del professorat. |
Aprenentatge mixt | Millorar l’organització i la comunicació regular del centre. |
Punts forts. | |
A. | Crear una EDC amb tota la comunitat educativa per a la millar de la competència digital de l’alumnat. |
B. | Fomentar la col·laboració i el debat de la comunitat educativa en tecnologies digitals per una millora de la pràctica docent. |
G. | Utilitzar les tecnologías digitals del disseny d’instruments d’avaluació diagnòstics, formatius, formadors i qualificadors pel procés densenyament-aprenentatge. |
H. | Desenvolupar les competències digitals del l’alumnat. |
Punts febles. | |
A. | No es coneix EDC per part de la comunitario educativa. |
B. | No es debat sobre l’ús de les tecnologies. |
B. | No s’avalua el procés docent. |
G. | No es treu profit de les eines de d’avaluació digitals disponibles. |
H. | Les competències digitals de l’alumnat podrien estar más desenvolupades. |