MATRÍCULA CURS 2021-2022

Els alumnes assignats a l’escola han de formalitzar la matrícula en el període comprès entre el 14 i el 18 de juny de 2021. Podeu formalitzar la matrícula del vostre fill/a per aquestes dues vies:

• Preferiblement Telemàticament:

E-mail: a8017104@xtec.cat

• Presencialment a l’escola, s’haurà de demanar cita prèvia:

Telèfon: 93 371 59 70

E-mail: a8017104@xtec.cat

Del 14 al 18 de juny en l’horari de: 9:30h a 13:00h

Documentació per formalitzar la matrícula:

•  2 fotografies carnet del nen/a. (només 1 si la envieu per e-mail)
  • La targeta sanitària TIS.
  • Fotocòpia del carnet de vacunacions del nen/a amb les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents o –si no es té- certificat mèdic oficial. Si l’alumne/a no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  • El DNI renovat amb l’adreça nova si no es va poder presentar en la preinscripció.
  • Còpia del darrer informe escolar (si procedeix d’una altra escola o d’una llar d’infants).
  • Si hi ha separació, fotocòpia de documents relatius a l’estat civil i pàtria potestat de pares o tutors.