PROGRAMA TUTORIA ENTRE IGUALS (TEI)

Aquest curs 2017-18, a l’escola estem portant a terme per primera vegada el Programa de Tutoria Entre Iguals (TEI).

El Programa TEI implica a tota la comunitat educativa. És un programa que va dirigit a la prevenció de la violència i l’assetjament escolar. Amb el programa… Llegeix més»

PROJECTE RENOVEM LA BIBLIOTECA

El passat dissabte, mares, pares i mestres de l’escola ens vem trobar per desmuntar la biblioteca de l’escola per tal de modernitzar-la i convertir-la en un lloc on els nostres alumnes podran gaudir al màxim de la lectura.
Hem começat amb moltíssima energia!!! Tot i ser… Llegeix més»

PROJECTE FORMIGUES COOPERATIVES CICLE MITJÀ

Aquest mes de novembre s’ha començat des de l’àrea d’educació física un projecte en col·laboració amb altres escoles sobre reptes cooperatius.
El projecte consisteix en experimentar durant el primer trimestre reptes cooperatius (una sèrie de proves on tots els membres del grup tenen un rol i… Llegeix més»

NOU CURS ESCOLAR 2017 2018

Ja han passat les vacances d’estiu i tornem a començar un nou curs. Des de la nostra web donem la benvinguda a tota la comunitat educativa i us animem a continuar treballant plegats per l’educació de tots els alumnes.