PROJECTE RENOVEM LA BIBLIOTECA

El passat dissabte, mares, pares i mestres de l’escola ens vem trobar per desmuntar la biblioteca de l’escola per tal de modernitzar-la i convertir-la en un lloc on els nostres alumnes podran gaudir al màxim de la lectura.
Hem começat amb moltíssima energia!!! Tot i ser el primer dia, ja han hagut força canvis. Us anirem informant de com va evolucinant aquest espai que sense cap mena de dubte es convertirà en un dels llocs més agradables de l’escola.
Moltíssimes gràcies a tots per ajudar-nos a fer realitat aquest projecte!

També agraïm de forma especial l’acompanyament d’en Jaume Centelles en aquest procés de (r)evolució que està experimentant la nostra biblioteca i també agraïr molt les paraules que ha escrit al seu Blog sobre la nostra escola (podeu llegir-les AQUÍ).

Si voleu veure com ha anat aquesta primera trobada, us convidem a mirar el següent vídeo!