PROGRAMA TUTORIA ENTRE IGUALS (TEI)

Aquest curs 2017-18, a l’escola estem portant a terme per primera vegada el Programa de Tutoria Entre Iguals (TEI).

El Programa TEI implica a tota la comunitat educativa. És un programa que va dirigit a la prevenció de la violència i l’assetjament escolar. Amb el programa també es pretén crear un referent (tutor/a) per afavorir l’autoestima i disminuir la inseguretat dels alumnes.

El programa consisteix en què un alumne/a de 5è, de forma voluntària, fan de tutors d’un alumne/a de 3r. L’assignació de les parelles les realitza l’equip docent tenint en compte les característiques dels alumnes.

Durant el curs es realitzaran dos tipus d’activitats: unes amb el seu grup/classe on es treballaran les emocions, la inclusió i l’empatia, i unes altres de cohesió on s’ajuntaran els tutoritzats de 3r amb els seus tutors/es de 5è.

A banda d’aquestes activitats conjuntes, la basant més important del projecte és la trobada de les parelles en espais com el pati, entrades i sortides, passadissos,… on podran intercanviar experiències, preocupacions,…

Us animem a entrar a la pestanya del projecte TEI per tal de poder seguir les activitats que anem realitzant!!!