Vols donar un cop de mà a la biblioteca?

Ens cal ajut per dur a terme diverses tasques a la Biblioteca:

– folrar llibres nou vinguts de donacions familiars
– apedaçar llibres que s’han deteriorat, etc.

Es tractaria de trobar voluntaris (pares, avis…) que disposin de temps i ens puguin donar un cop de mà. Si algú no pogués desplaçar-se a l’escola per fer-ho però s’oferís a fer-ho a casa seva, també seria possible, sempre que hi hagués algú des de l’escola que s’encarregués de preparar-los el material necessari i en fes el seguiment.

A l’escola només disposem d’una persona que pot dedicar una hora setmanal per dur a terme totes aquestes tasques i a més ha de vetllar per l’endreça continuada dels llibres de les diverses prestatgeries de la biblioteca, la catalogació prèvia a folrar-los, entrar-los per registre informàtic, la descatalogació dels que ja no serveixen i la selecció i compra de nous exemplars per anar actualitzant el material exposable.

Si algú ens vol ajudar ho pot comunicar lliurant una nota al conserge o a la secretaria de l’AMPA, i ens hi posarem en contacte.