L’escola

Som una escola laica, democràtica, plural, catalana i que educa en el respecte per al medi ambient.

Laica perquè educa en els principis de respecte envers el pluralisme ideològic de la societat.

Democràtica perquè educa en el respecte als drets i llibertats fonamentals i en l’exercici de la tolerància i de la llibertat dins dels principis democràtics de convivència. L’escola estimula en els valors d’una societat democràtica: solidària, respectuosa amb els altres, fomentant l’actitud de diàleg, l’esperit crític la responsabilitat i l’esforç.

Plural perquè valora les persones tal i com són, amb les seves diferències culturals, familiars, religioses i personals.

Catalana perquè la llengua vehicular i de comunicació és el català.

Respecte per al medi ambient perquè educa en la sostenibilitat i en el respecte del medi ambient. La sensibilització ambiental forma part de la manera de fer de l’escola en les seves activitats educatives, lúdiques i curriculars.

La tasca educativa del centre es dóna en un marc de coeducació treballant per l’eliminació de les discriminacions i la superació de mites, tabús i diferenciació de rols.