Portada

Bon estiu!!!

I gairebé sense adonar-nos-en, ja hem arribat al final d’aquest curs! Ha estat un any intens i junts i juntes hem après moltes coses, hem viscut emocions de tots els colors i, sobretot, hem crescut fent pinya, com la petita gran família que som. Ara arriba el moment d’aturar el ritme. Desitgem que gaudiu molt […]

Bon estiu!!! Llegeix més »

A 6è experimentem amb la densitat

Durant les darreres setmanes hem investigat el concepte de densitat a través de diferents experiments i activitats pràctiques. Hem observat com la forma d’un objecte pot influir en la seva flotabilitat, hem calculat la densitat de diversos materials i hem formulat hipòtesis per intentar explicar els resultats obtinguts. També hem creat una columna de densitats

A 6è experimentem amb la densitat Llegeix més »

Visitem el Museu Tàpies!

Aquest trimestre, els nens i nenes de 6è hem visitat el Museu Tàpies de Barcelona per aprofundir en el coneixement d’Antoni Tàpies, l’artista que hem estat treballant a l’aula durant les darreres setmanes. Durant la visita hem pogut observar algunes de les seves obres de primera mà i descobrir aspectes importants de la seva vida

Visitem el Museu Tàpies! Llegeix més »

Marató de ràdio 2n

Els nens i nenes de 2n de primària hem participat en una nova edició de la Marató de Ràdio Escolar de Badalona. Aquesta activitat, que enguany celebra la seva XVI edició, converteix la ràdio en la gran protagonista de la jornada. Ha estat una activitat molt engrescadora poder comunicar-nos a través de les ones en

Marató de ràdio 2n Llegeix més »

Sortida al Parlament

El dijous 7 de maig de 2026 la classe de cinquè vam fer una sortida al Parlament de Catalunya. Vam anar en metro i en arribar, vam esmorzar a un parc molt bonic que hi havia davant del Parlament. Quan va ser l’hora de la visita vam entrar a l’edifici, on ens van rebre amablement

Sortida al Parlament Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut