El drac de l’Escola Gitanjali

Participem activament en esdeveniments locals relacionats amb el bestiari popular. El nostre drac es diu Punxegut i els quatre dragolins: Tanoca, Foc, Fosqueta i Llum. Per acompanyar-los els cantem la cançó d’en Punxegut que va compondre en Lluís Platero, cantautor de la ciutat.

En Punxegut en festes

El nostre drac és l’animador principal de totes les festes de l’escola. Se n’ocupa la Comissió de Festes de l’AFA, que el treu a córrer i a ballar a la mínima que hi ha una mica de gresca al carrer.

La colla de pares de la Comissió de Festes va fabricar una estructura metàl·lica que permet de portar-lo millor i de deixar-lo dret quan convé.

En Punxegut té l’ajut inestimable de tots els nens i nenes de l’escola que amb les seves cames l’ajuden a córrer i ballar pels carrers. Animeu-vos a participar-hi!

Lletra de la cançó d’en Punxegut

té el cor calent i el cap despert
i té una cua com un tren.

per estimar tota la gent,

ja sap llegir, ja sap comptar
i ara el que vol és passejar

Tot passejant ens farem grans
i ens endurem el que hem après,
no oblidarem mai aquest drac
ni els mestres que ens han ensenyat.

Catric-catrac, catrac-catruc
tots passegem en Punxegut
des dels més xics fins als més grans
tot caminant anirem cantant.

Catric-catrac, catrac-catruc
tots passegem en Punxegut,
han arribat quatre menuts
Tanoca, Foc, Fosqueta i Llum.

té el cor calent i el cap despert
i té una cua com un tren.

Autor lletra i música: Lluís Platero