Nom de l'autor: admin

Bon estiu!!!

I gairebé sense adonar-nos-en, ja hem arribat al final d’aquest curs! Ha estat un any intens i junts i juntes hem après moltes coses, hem viscut emocions de tots els colors i, sobretot, hem crescut fent pinya, com la petita gran família que som. Ara arriba el moment d’aturar el ritme. Desitgem que gaudiu molt […]

Bon estiu!!! Llegeix més »

Marató de ràdio 2n

Els nens i nenes de 2n de primària hem participat en una nova edició de la Marató de Ràdio Escolar de Badalona. Aquesta activitat, que enguany celebra la seva XVI edició, converteix la ràdio en la gran protagonista de la jornada. Ha estat una activitat molt engrescadora poder comunicar-nos a través de les ones en

Marató de ràdio 2n Llegeix més »

Congrés de ciència 2026

Dijous, l’alumnat de 3r va participar en el Congrés de Ciència de Badalona, una trobada educativa organitzada pel CRP de Badalona que dona veu als projectes científics dels centres de la ciutat. Durant el congrés, l’alumnat va exposar el treball d’investigació que han dut a terme a l’aula, inspirat en la tasca de la científica

Congrés de ciència 2026 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut