Activitats extraescolars

Totes les activitats extraescolars i els casals en períodes de vacances estan gestionats directament per l’AFA . L’empresa que porta a terme gran part d’aquestes activitats és ÀMBIT ESCOLA.

Activitats que s’ofereixen:

•    Nivell Educació Infantil: Roda d’Esports, Manualitats, Música i Moviment, Fut-bàsquet i iniciació al bàsquet.

•    Nivell Primària: Manualitats, Dansa, Coral, Tennis Taula, Patinatge, Karate, Bàsquet, Futbol, Anglès i Percussió.

•    Per a tots els nivells: Piscina.

L’activitat de Coral, tot i que la coordina i la factura la Comissió d’Extraescolars, està organitzada per l’Orfeó Badaloní.

L’activitat d’Iniciació al bàsquet, tot i que la coordina i factura la Comissió d’Extraescolars, està organitzada pel Círcol Catòlic.

Espais

L’espai on es desenvolupen les activitats es reparteixen entre l’escola Gitanjali i  l’escola Jungfrau.

• A la nostra escola: Roda d’Esports, Manualitats, Música i Moviment, Iniciació al bàsquet, Dansa, Coral i Percussió.
  • A les instal·lacions de l’escola Jungfrau: Tennis Taula, Patinatge, Karate, Bàsquet, Futbol, Fut-bàsquet i Anglès.
  • Piscina: a la piscina Municipal.

Horaris

• L’horari de les activitats que es fan a la nostra escola són de les 16.30 fins 17.45 h. Entre les 16.30 i les 16.45 h, els monitors recullen als nens i nenes i els fan berenar, i cap a les 16.45 h, inicien l’activitat.
  • L’horari de les activitats que es desenvolupen a l’escola Jungfrau comencen a les 17 h i acaben a les 18 h. En aquest cas els monitors venen a recollir als nens i nenes a les 16.30 i els porten fins a l’escola Jungfrau.
  • Algunes activitats de cursos més avançats (bàsquet i futbol de 5è-6è) poden tenir l’horari de 18.15 a 19.15 h.

Inscripcions

• Les inscripcions es fan al juny i al setembre. Els inscrits al juny tenen la possibilitat d’iniciar les activitats el mateix dia que comencen l’escola al setembre. I els inscrits al setembre ho fan a l’octubre.
  • Unes setmanes abans de finalitzar el curs s’informa d’on i quan poder fer la inscripció i les condicions de facturació.