HORARI D’ATENCIÓ I COMUNICACIONS
Coordinadora: Eli Martin
Adreça electrònica: germanscorbella@rocadino.cat
Telèfon: 672094908
La coordinadora de l’espai migdia us atendrà cada dia a l’escola o per telèfon de 9 a 15h.
PREUS
Alumnes fixes que es queden fins a 3 a 5 dies a la setmana: 7,38€/dia
Alumnes esporàdics que es queden 1 o 2 dies a la setmana: 7,98€/dia
QUÈ HE DE FER PER A QUEDAR-ME AL MENJADOR?
Les inscripcions i tiquets esporàdics s’han de tramitar a la web, a l’Espai Families. www.froca.cat
El servei es podrà sol·licitar en les següents modalitats:
- Usuari fix en modalitat de 3, 4 o 5 dies (sempre els nateixos dies) a la setmana.
Modalitat fixa: Inscripció Menjador Germans Corbella - Usuari esporàdic: aquells infants que de forma esporàdica, en dies puntuals, fan ús de l’espai migdia.
Dia esporàdic: Tiquet esporàdic - Si un dia esporàdic necessiteu que dinin a l’escola, cal que ho notifiqueu al mestre per escrit en una nota o via agenda i/o trucar a la Coordinadora.
Per a temes administratius podeu contactar amb la Rossy, a l’adreça espaifamilies@froca.cat o per telèfon 936 741 122
CANVIS EN EL SERVEI DE MIGDIA
Document de variació del servei o baixa: Modificació inscripció
I SI UN DIA NO M’HI PUC QUEDAR?
Habituals: Ai! Avui no hem quedo a dinar
Si un dia el vostre fill/a no es queda a dinar, recordeu-vos d’avisar a la coordinadora abans de les 10 h i us descomptaran el preu de l’àpat (no el monitoratge). Podeu fer-ho:
- Enviant un whatsapp a la coordinadora (672 094 908) o
- Enviant un correu a:
absenciesmenjadorgermanscorbella@rocadino.cat
Per a suggeriments de l’Espai de Migdia:
Poseu-vos en contacte amb la comissió de menjador, formada per representats de l’empresa F.Roca, la coordinadora de l’equip dels monitors, la cap de cuina, dues mares del Consell Escolar i l’equip directiu. comissio-menjador-corbella@googlegroups.com.

