Comiat del curs 19-20 a Cardedeu

Benvolgudes famílies

Des de les AMPAs i AFAs de les escoles i instituts de Cardedeu us convidem a acomiadar
aquest curs 2019-20 tots junts des de casa. Fem que el curs acabi de manera màgica!

Animem a tots els infants i joves de Cardedeu a sortir al balcó de casa seva a les 20h del divendres 19 de juny i encendre una bengala. Tres coets marcaran el moment de l’encesa.

Estigueu atents al cel de Cardedeu sobre la vostra escola. La resta de companys s’estaran acomiadant també en aquell mateix moment per tot el poble.

Si voleu, podeu compartiu les vostres imatges de l’encesa a l’adreça de correu
comiatcursc10@gmail.com i les farem arribar a RTV Cardedeu per a fer-ne un vídeo delcomiat de curs. Penseu en gravar amb el mòbil en format horitzontal.

A la mateixa adreça de correu també ens podeu fer arribar els vostres desitjos per als company@s, professor@s i l’escola per aquest comiat de curs. Farem volar aquests desitjos juntament amb els de la resta de famílies.

Durant aquests setmana podeu recollir una bengala per a cada nen/a , de forma gratuïta,
en els següents establiments:
● Forn de pa “La Bego” – Plaça Enric Borràs 1 (Poble Sec)
● Food store “El racó de l’Anna” – Carretera de Dosrius 50 (Poble Sec)
● Fleca vella Puig – Plaça Anselm Clavé 11 (Centre)
● Forn Can Domenech – Plaça Anselm Clavé 2 (Centre)
● Fleca vella Puig – Carretera de Cànoves 85 (z. Corbella)
● Fleca Rovira – Plaça Joan Alsina 12 (Estalvis)
● Forn Can Pruna – Carrer Barcelona 55 (Estalvis)
● Forn Santagloria – Carrer Verge del Pilar 101 (Estalvis)

Fem del final de curs una celebració de tots els infants!

AFA Escola Germans Corbella