Val escolar a Cardedeu

Benvolgudes famílies amb infants de primària durant el curs 23-34,
Durant aquests dies rebreu per correu postal dos vals escolars de 50€ per bescanviar per material escolar. Ben aviat, des de l’escola us facilitarem la informació del material que cal portar pel curs vinent per si voleu aprofitar i comprar el que us demanem.
Des del Departament d’Educació ens han informat que és un val per a les famílies i, per tant, des de l’escola seguirem cobrant la quota de material escolar.
Us animem a gastar-los afavorint el comerç local, ja que a Cardedeu podeu trobar tot el material escolar que necessiteu: elements d’escriptura, papereria, llibres de text, literatura infantil i juvenil, diccionaris, calculadores, motxilles, estoigs i jocs educatius!

Els vals es podran bescanviar als següents comerços de Cardedeu:
  • Àgora Llibreria – Carrer de la Mare de Déu del Pilar, 112 L3
  • Artijoc – Carrer Llinars, 76
  • Badallibres – Carretera de Cànoves, 3
  • Compàs – Carrer de Baix, 4-6
  • Papereria Coderch – Plaça Anselm Clavé, 4
  • Papereria Coderch – Plaça Joan Alsina, 13
  • Paperots – Plaça Joan Alsina 5
  • Nou Rapimark – Carrer Bellsolar 100
Existeix una web, https://valescolar.cat/, on s’ha d’activar el val i on trobareu també informació detallada i un telèfon per resoldre consultes, el 012 (amb cost), si no es vol assumir el cost: 932 142 124.