Demà divendres dia 5 de juny de 2026 hi ha convocada vaga del personal educatiu. El funcionament quedarà limitat als serveis mínims establerts per normativa que consistiran en: en 2 mestres per a comunitat de petits, 2 per a comunitat de mitjans, 2 per a comunitat de grans, 1 mestra de l’equip directiu, i el 50% per acollida, extraescolars i espai del migdia. Aquests serveis no garanteixen l’atenció habitual.
Recordeu que les entrades i sortides per aquest dia seran:
-
Comunitat de petits (I3, I4, I5): porta lila d’I3 (aula d’I3) on farem el recompte.
-
Comunitat de mitjans (1r a 3r) : porta principal (c. Acàcies): comptabilitzarem al vestíbul principal.
-
Comunitat de grans (4t a 6è): per la porta de la zona verda, comptabilitzarem els infants al gimnàs.
Després de comptabilitzar s’organitzaran segons el personal disponible
Gràcies per la vostra comprensió i confiança.


