Unitat d’atenció a les famílies i suport a la inclusió educativa

La Direcció General d’Educació Inclusiva del Departament d’Educació han creat una unitat d’atenció a les famílies i suport a la inclusió educativa. És una via d’acompanyament per a les famílies amb la finalitat d’orientar-les en els circuits relatius a la inclusió en el marc de la xarxa educativa. L’objectiu d’aquesta unitat és crear un canal viu de comunicació i escolta activa amb tots els agents implicats en el procés d’inclusió educativa. La voluntat del Departament d’Educació és que sigui un canal obert a tota la comunitat educativa amb relació a les necessitats de l’alumnat amb necessitats educatives especials, i amb la finalitat que sigui un element facilitador de la participació activa de les famílies en el sistema educatiu inclusiu.

Les vies de contacte amb la Unitat són les següents: