St Patrick’s Day al Corbella

Després que la pandèmia ens ho intentés esgarrar, i amb la inestimable col·laboració de Celtic Language School , per fi ha arribat l’esperat moment de celebrar la festa de St Patrick Day  a la nostra escola! El dia 16 de Març convertirem el Corbella en una petita Irlanda, tenyint-la de verd, música, alegria i xerinola.

Les activitats programades per aquest dia són:

• Al matí, l’alumnat gaudirà d’una activitat de contacontes en anglès dirigida per professors de l’escola d’idiomes Celtic. A més, realitzaran una manualitat al voltant d’aquest dia tan especial.
  • L’espai de migdia també se sumarà a la festa i oferirà als infants un menú irlandès.
  • A la tarda hem organitzat una gran ballada de danses irlandeses, amb la Laura Asensio, mare de l’escola, fent de caller.

Durant tot el dia tindran l’oportunitat de visitar la fira de llibres en anglès que la Celtic Bookshop ens prepararà al porxo del Carrer Acàcies. Entre les 12:30-13.30 i les 16:30-17:30 podreu acompanyar els vostres fills i filles a comprar els llibres que més els hagin agradat (podreu pagar amb targeta, efectiu o bizum).