Reunió menjador

Ja fa unes setmanes que hem donat la benvinguda a aquest nou curs escolar que en si mateix ha portat moltes novetats.
Ens hem retrobat amb els vostres fills i filles a l’Espai Migdia, un temps que els infants dediquen, a més de menjar, a descansar i/o a jugar. Un temps que ha de ser alliberador de la necessària atenció i esforç que requereixen les tasques escolars.

Per tal de poder-vos explicar el funcionament i l’organització d’aquest espai, des del punt de vista alimentari i pedagògic, us convoquem el dimecres 19 d’octubre, a les 16:45 h al gimnàs de l’escola (accés per la porta del Parc Lola Anglada).

Serà una bona ocasió per a conversar presencialment amb l’equip de cuina i de monitoratge (coordinador i alguns monitors/es) i oferir-vos un tastet d’esmorzars i berenars saludables.

Us hi esperem!

Equip de l’Espai de Migdia (F.Roca)