Recollides de taps, piles i anelles

Us volem recordar que l’escola recull diversos objectes amb finalitats solidàries, de sostenibilitat i de cura del medi ambient:

TAPS DE PLÀSTIC:Taps per a una nova vida és un projecte solidari i ambiental de reciclatge de taps, destinat a facilitar a nens sense recursos un tractament mèdic no reglat al sistema sanitari o materials que els permetin pal·liar els problemes físics que pateixen i que no puguin obtenir per altres mitjans.

ANELLES: Recollim les anelles de plàstic que relliguen les llaunes de beguda. És un programa d’educació ambiental anomenat l’Anella. El que es recull va a la fàbrica de La Garriga ITW Hi-Cone, que reconeix a les escoles aquesta tasca.

APILO: Recollida de piles i acumuladors portàtils per tal que siguin reciclades.

Resultat d'imatges de apilo

Tot ho podreu lliurar al vestíbul de l’escola. TotsFemFalta!!