Proves diagnòstiques de 4t de primària

Enguany, aquest curs 23-24, durant el mes d’abril de 2024, l’alumnat de quart curs d’educació primària de tots els centres educatius de Catalunya realitzarà les proves d’avaluació de diagnòstic.  Aquestes proves tenen un caràcter formatiu i orientador per als centres, els docents, l’alumnat, les famílies o tutors legals i el conjunt de la comunitat educativa.

​Els objectius principals de l’avaluació de diagnòstic de l’educació primària són:

• Aportar informació complementària als centres educatius, als docents, a l’alumnat i les seves famílies i al conjunt de la comunitat educativa sobre el moment en què es troba l’alumnat en el procés d’adquisició de les competències avaluades a quart de primària.
  • ​​Promoure que els centres, a partir de l’anàlisi dels resultats de les proves, conjuntament amb altres indicadors, i en l’exercici de la seva autonomia pedagògica, valorin i, si escau, reorientin les seves actuacions a nivell organitzatiu i d’intervenció a l’aula per millorar els nivells d’adquisició de les competències avaluades.
  • Fomentar la cultura avaluativa als centres mitjançant la seva participació i responsabilització en el desenvolupament de les diferents fases de l’avaluació de diagnòstic (aplicació i correcció internes, anàlisi dels resultats i establiment de plans de millora).

Així doncs, a la nostra escola  es durà a terme durant el mes d’abril en les següents dates:

• DILLUNS 8 D’ABRIL: Prova de Llengua Catalana i Literatura 60’
  • DIMECRES 10 D’ABRIL: Prova de Llengua Castellana I Literatura 60’
  • DIJOUS 11 D’ABRIL: Prova de Llengua Anglesa 75’
  • DILLUNS 15 D’ABRIL: Prova de Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural 60’
  • DIMECRES 17 D’ABRIL: Prova de Matemàtiques 75’

A final de curs us farem arribar els informes a cada família amb els resultats del vostre fill/a.

Moltes gràcies

Comunitat de grans i equip directiu.