NOVETATS EN L’ÚS DE MASCARETA ALS CENTRES EDUCATIUS

Us comuniquem que a partir de demà dijous dia 10 de febrer de 2022 entra en vigor el Reial Decret 115/2022, de 8 de febrer, pel qual es modifica l’obligatorietat de l’ús de mascaretes durant la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19.

L’ús de mascareta deixa de ser obligatori en els espais exteriors, amb excepció dels
esdeveniments multitudinaris.

Per això en l’àmbit dels centres educatius, no caldrà fer ús de la mascareta al pati o a d’altres espais exteriors de les escoles.

Tampoc a les excursions i sortides a l’aire lliure i als espais exteriors durant les colònies o altres estades amb pernoctació.

Aquesta norma és vàlida per l’alumnat i pel professorat i s’aplicarà independentment de la presència de diferents grups de convivència estable.

De moment, sí que continuarà sent necessari fer-la servir durant el desplaçament si s’utilitza algun mitjà de transport públic o privat (autocar, tren, metro…) i ens els espais interiors, exceptuant en el
moment de l’àpat al menjador escolar.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Equip directiu.