Natació Escolar a 1r 20-21

Benvolgudes famílies de 1r,

Finalment, aquest curs 2020-2021 l’Ajuntament i les escoles de Cardedeu continuem participant al projecte de natació escolar. Aquest projecte forma part del Pla Català de l’Esport Escolar.

A partir de dilluns dia 12-4-21 tenim la possibilitat de reprendre sessions de natació pels infants de 1r d’EP. Per motius de ràtios i disponibilitat de personal, seran menys sessions que les que havíem dut a terme els cursos anteriors. Però prioritzem una iniciació abans que no poder dur a terme aquesta activitat.

L’objectiu d’aquest projecte és, d’una banda, iniciar en els coneixements bàsics de natació a tots els nens i nenes de Cardedeu d’entre 5 i 6 anys i, d’altra banda, potenciar la salut a través de l’esport.

Trobareu tota la INFORMACIONS i preguem retorneu l’AUTORITZACIÓ com a molt tard el divendres 9 d’abril.

Esperem que els vostres fills i filles en gaudeixin molt.

Gràcies per a col·laborar i fer-la possible!!