Junta AFA 20 de febrer 17h

El proper dimarts 20 de febrer a les 17h se celebrarà l’assemblea extraordinària de l’AFA a la biblioteca de l’escola. Us fem arribar la convocatòria.

A la trobada s’elegirà la nova junta de l’associació, necessària per a mantenir les activitats i serveis que ara gestiona l’entitat (projectes, festes, acollida i extraescolars). Per tant és important l’assistència de totes les famílies sòcies o delegar el vot en cas de no poder assistir. Aquell dia s’oferirà servei especial d’acollida per a la reunió, per a les famílies que ho necessitin.

L’AFA (Associació de famílies d’alumnes) treballa per la participació de les famílies a l’escola, per promoure activitats de suport i formació de famílies i fomentar la igualtat social i cultural en l’entorn escolar. Totes les famílies en podeu ser part pagant la quota establerta i assistint a les trobades convocades.

Us adjuntem la convocatòria a la trobada i us animem a que descobriu les diferents maneres com podeu implicar-vos a l’AFA i treballar per la millora de l’entorn escolar dels vostres fills i filles.

Podeu trobar més informació a:
Si voleu informar-vos de com participar, o fer propostes, ens podeu escriure a afa@escolacorbella.cat.

Hi esteu convidades!