Juguem amb valors 2n

Benvolgudes famílies de 2n,

Us recordem que el proper dilluns 6 de novembre els infants de 2n A i 2nB aniran, de 9h a 12:30h al pavelló municipal, participaran en l’activitat Juguem amb valors.

Cal portar per la pràctica esportiva roba còmode i d’esport, i sabates esportives posades de casa. Per la nostra higiene un necesser amb una tovallola petita i una pinta i una samarreta de recanvi. Per esmorzar cal portar un petit esmorzar i cantimplora amb aigua.

Juguem en Valors és un programa que pretén fomentar i consolidar el sistema de valors dels infants a través dels principis pedagògics de l’esport i del joc i de la participació activa i inclusiva. Està adreçat a tots els infants de 1r a 6è de les escoles públiques de Cardedeu i consta d’ 1 sessió anual que es desenvolupa a les instal·lacions esportives municipals en horari escolar. Aquest és promogut pel Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Cardedeu.