Informacions d’última hora

Davant els dubtes que van sorgint aquests dies i les notícies d’educació que surten als mitjans de comunicació, us volem explicar que:

1. El Conseller d’Educació, Josep Bargalló, ha presentant el Pla de reobertura dels centres educatius i estem esperant que ens arribin les instruccions d’accions específiques per organitzar-nos i  informar-vos sobre:

• La reobertura de l’escola quan ens trobem a la fase 2 de desconfinament.
  • El comiat i tancament del curs 19/20.
  • La recuperació de material i objectes personals de l’alumnat.
  • El funcionament del proper curs 20/21.

2. Tal i com consta a les Instruccions del Departament d’Educació, durant aquest tercer trimestre no podem  “avançar temari” per evitar que la gran diversitat de situacions familiars faci augmentar les desigualtats educatives.

3. Podeu trobar a la web de l’escola el document  Pla d’actuació Covid 19, aprovat en Consell Escolar amb informació sobre l’organització, la docència i l’avaluació durant aquest període de confinament.

Amb moltes ganes de poder-nos retrobar!!

Equip directiu