Grups estables curs 20-21

Tal i com us hem explicat a les sessions informatives online, us adjuntem informació dels grups estables d’Educació Infantil i Primària d’aquest curs 20-21.

1r
2n
3r
4t

Recordeu que les famílies us haureu d’esperar a fora al carrer, a la zona indicada, procurant mantenir la distància de seguretat amb la resta de famílies i estant el mínim d’estona possible a la zona d’accés per minimitzar riscos i facilitar una entrada àgil.

Els vostres fills o filles podran entrar a l’escola quan la seva tutora o el seu tutor surti a recollir-los a la porta del centre que també us hem indicat.

Abans d’entrar els prendrem la temperatura i els donarem gel hidroalcohòlic perquè es rentin les mans.

Tot l’alumnat de primària haurà de dur mascareta obligatòriament per a poder accedir al centre.

Els adults responsables que vingueu a acompanyar els infants, no podreu accedir a l’interior del centre.

Qualsevol tràmit o consulta que us calgui fer presencialment, o qualsevol infant que vulgui accedir al centre i no ho hagi pogut fer amb els del seu grup estable, s’haurà d’esperar fins que finalitzi l’entrada de tot l’alumnat per evitar coincidir al vestíbul o als passadissos.

En cas de nens i nenes d’Educació Infantil que tinguin germans o germanes a l’escola amb horaris d’entrada coincidents:

• Si són germans o germanes de Cicle Inicial (1r o 2n) podran entrar per la porta dels d’Infantil, on se’ls prendrà també la temperatura i se’ls donarà gel per rentar mans.
  • Si són germans o germanes de Cicle Mitjà (3r o 4t) o Cicle Superior (5è i 6è), com hem fet fins ara i donat que els carrers del voltant de l’escola estan tallats al trànsit, els grans poden esperar-se amb els seus companys i companyes i entrar quan el seu mestre o la seva mestra els reculli a la porta corresponent.

Sabem que totes i tots necessitarem uns dies per agafar el rodatge de tot aquest nou funcionament.

Amb paciència i serenitat segur que ho aconseguirem! Pel bé i la salut de tota la comunitat!

Moltes gràcies doncs, per la vostra col·laboració.

TotsSomCorbella!