Entrades Cantània

Benvolgudes famílies de 5è i 6è,

Us recordem que el codi que vàreu rebre per correu electrònic per comprar entrades per la Cantània només serà vàlid fins demà dia 21 de maig a les 00:00h. Si no el gasteu dins el període establert de compra perdreu la reserva de les 2 butaques que disposava cada família.

Si necessiteu ajuda per a fer la compra, adreceu-vos demà (divendres 21) a la secretaria de l’escola i us ajudarem.

A partir del 27 de maig a les 10.30h, es posaran a la venda les entrades sobrants de forma lliure, a través d’Internet i de les taquilles del Teatre Auditori, per a les famílies que en vulguin més. Recordeu que per aquestes no cal codi i s’aniran venent fins que s’esgotin.

Durant aquests dies que queden abans del concert ja anireu rebent per part del teatre Auditori i de l’escola les informacions de Protocol COVID, horaris, accessos…

Endavant, que ja veureu que val molt la pena!