EI i CI: Informació Trobada de dansa

Benvolgudes famílies d’educació infantil i cicle inicial,

Ens plau convidar-vos a la XXIV Trobada de dansa de Cardedeu, que serà el proper dimarts 16 de maig a les 9:45h, al camp de futbol de Cardedeu.

L’entrada al camp de futbol per part de les famílies que vulguin assistir a l’acte es farà a partir de les 9’30 per la porta principal situada al carrer Llinars. Un cop dins, us podreu posar tant a les grades com al voltant del camp, però en cap cas podreu entrar a la gespa.

Tots els infants hauran de venir al matí amb pantalons o faldilla texans de color blau i la samarreta que vulgueu, perquè a l’escola donarem la que utilitzaran per a ballar.
I3 hem estampat les samarretes a l’escola. Us recomanem que a casa les planxeu del revés abans de rentar-les ja que sinó poden descolorir-se.
De calçat podeu triar el que us vagi bé però tenint present que ha de ser còmode per ballar i preferiblement tancat ja que si no se’ls omple de cautxú.

Us recomanem que poseu als vostres fills i filles protecció solar i gorra (marcada amb el nom) i que tothom vingui ben esmorzat de casa. Durant l’acte repartirem aigua als nens i nenes. I un cop acabades les actuacions, repartirem galetes a cada infant.

La ballada serà basada en un seguit de danses, totes amb un fil conductor sobre els elements.

Ben aviat us farem arribar el programa de mà.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Us hi esperem!

Equip d’EI i CI