Cossos diversos i feliços_Vídeo sobre la pressió estètica

El taller gratuït dirigit a l’alumnat de cinquè i sisè per reflexionar sobre la pressió estètica (Què és ser guap@?) que es va celebrar ahir va ser tot un èxit!

Aquest ha estat organitzat per la Comissió de Coeducació (AFA Escola Germans Corbella), dinamitzat per les joves de La Paki i amb la col·laboració de l’Escola Germans Corbella.

Un espai per reflexionar conjuntament amb els infants sobre els reptes que es troben durant l’adolescència per créixer amb salut i benestar.

Us fem arribar el vídeo Cossos diversos i feliços que Corbella Coeduca, dins el projecte anual han
editat al voltant del tema de la pressió estètica en motiu del 8M.
Aquest 8M diem prou a la pressió estètica! Deixem d’opinar del cos de les altres persones.
Deixem de valorar-nos pel nostre aspecte físic. El teu cos és casa teva!
Gràcies a les famílies i a tota la comunitat educativa de l’Escola Germans Corbella per la col·laboració al vídeo!