Convocatòria sol·licitud ajuts extraescolars pel curs 2021-2022.

Us informem que ha sortit publicada la Convocatòria per la concessió dels ajuts extraescolars pel curs 2021-2022.

Adjuntem la CONVOCATÒRIA, el MODEL DE SOL·LICITUD i una DECLARACIÓ JURADA que s’ha d’omplir en cas que la situació econòmica de la unitat familiar s’hagi vist greument afectada pel COVID-19.

El termini per a presentar les sol·licituds és del 15 de setembre a l’1 d’octubre de 2021 (ambdós inclosos).

Es prioritzarà la tramitació electrònica. Si la persona sol·licitant no té els mitjans per tramitar la sol·licitud electrònica, podrà fer-ho presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Cardedeu, amb cita prèvia.

Per a qualsevol consulta, podeu contactar amb Serveis Socials al telèfon 93 844 41 40 o per correu electrònic a serveisocials@cardedeu.cat.

Cordialment,

Equip directiu