Confirmació de plaça i actualització de dades pel curs 23-24

Avui dimecres 10 de maig, us farem arribar el full de confirmació de plaça i actualització de dades pel curs 23-24 que caldrà retornar revisat, omplert i signat als tutors o tutores dels vostres fills i filles durant aquesta setmana.

L’últim dia per a retornar-lo és dimecres dia 17 de maig.

Us demanem que reviseu si totes les dades són correctes. En cas d’error podeu fer les correccions pertinents al mateix full.

Aquest any és important ser curós en rectificar les dades ja que, el 2 de maig el Govern va aprovar un ajut de 100 euros en forma de vals, per adquirir material escolar per a l’alumnat que cursarà educació primària el curs 2023-2024.
Els vals es distribuiran per correu postal al domicili durant els mesos d’estiu, de manera que el material es pugui adquirir abans de l’inici del curs.

Moltes gràcies!

Equip directiu