COMUNICAT EN RELACIÓ A LA CONVOCATÒRIA DE VAGA D’EDUCACIÓ DEL 15, 16, 17, 23, 29 i 30 DE MARÇ

En relació amb la vaga convocada pels dies 15, 16, 17, 23, 29 i 30 de març pels sindicats d’educació, atès que cap treballador/a té l’obligació d’informar amb antelació de la seva decisió de fer o no fer vaga i que pot decidir adherir-s’hi el mateix dia, us comuniquem que:

• Lescola estarà oberta i es garantiran els serveis mínims que dicta la Generalitat: 1 persona de l’equip directiu per centre de treball i 1 docent per a cada 3 unitats per a l’educació infantil i primària​.
  • Amb tot, aquests dies garantim l’atenció habitual a l’alumnat de l’escola.  Us comuniquem que s’ajornen totes les activitats complementàries programades pels dies de vaga convocada (sortides al museu, sortida a l’Auditori i activitats culturals al Teatre Auditori de Cardedeu). Us anirem notificant el canvi de dates de les activitats complementàries a través de la web.
  • La vaga no afecta a les activitats extraescolars.
  • El servei d’acollida atendrà l’alumnat que ho necessiti.
  • Per al servei de monitoratge de menjador, per al servei de cuina i  per  al  servei  d’atenció  a  l’alumnat  amb  necessitats  educatives especials: 50% de les plantilles dels centres.
  • En el cas d’usuaris fixos del servei de menjador, si heu d’anul·lar el servei aviseu, si us plau, el més aviat possible. En funció del nombre de comensals hi podria haver alguna modificació en el menú inicialment previst.

Igual com en les altres convocatòries de vaga, entendrem com a justificades les absències de l’alumnat que no assisteixi a l’escola per decisió de les seves famílies.