Comunicat del Departament d’Educació en relació al coronavirus

Davant el COMUNICAT en relació al coronavirus que el Departament d’Educació ha fet arribar als centres educatius amb noves mesures de prevenció amb la finalitat de contribuir a la seva contenció, us comuniquem que ens estem organitzant amb els altres centres de Cardedeu per ajornar o replantejar aquelles activitats conjuntes que teníem previstes aquest segon trimestre amb la voluntat de poder-les fer més endavant si és possible.

A la nostra escola queden afectades les següents activitats:

• Corbella&Marxa (29-3-20 ajornat)
  • Trobada de Cardedeu Coeduca del 17-3-20 (famílies i equip docent)

Pel què fa a les activitats extraescolars que es realitzen a l’escola es mantindran sense canvis.

Referent a la resta de sortides i colònies programades, us anirem informant en funció del tipus d’activitat i de les noves recomanacions, si és al cas, del Departament d’Educació i de Salut.

Davant d’aquesta situació us recomanem ser curosos amb les recomanacions del Departament de Salut que podeu trobar AQUÍ.

Des de l’escola, per responsabilitat i pel benestar de tota la comunitat, prendrem totes aquelles precaucions que calgui, fonamentades en les recomanacions o ordres que se’ns comuniquin des del Departament d’Educació i/o Salut.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra comprensió i col·laboració!

Equip directiu

Cardedeu, 11 de març de 2020