Comunicat a les famílies núm.6- Tutories

Hem començat un nou trimestre i l’enviament setmanal de tasques seguint les consignes que segur que heu pogut conèixer a través dels mitjans de comunicació.

Sabem que són moments complicats per a tots i totes, donat que ningú estava preparat per al confinament i tot allò que ha comportat.

Som conscients que moltes de les activitats que estem proposant als vostres fills i filles requereixen molta assistència i acompanyament per part vostra. Algunes us suposaran un gran esforç però ens agradaria que puguin ser, també, una oportunitat per conversar, estar i observar una mica més de prop com reacciona el vostre fill/a davant els reptes que pot resoldre autònomament i els que no.

Moltes de vosaltres ens heu fet arribar el vostre testimoni de com ho esteu vivint, allò que esteu agraint i les demandes que ens feu com a escola. Per part nostra, estem fent un esforç, conciliant vida laboral i familiar, per poder-nos organitzar, coordinar-nos i oferir-vos el millor acompanyament possible, donada aquesta situació.

Per això, tal i com ja us vam informar abans de Setmana Santa, a partir d’aquesta setmana hem començat a reprendre el contacte via telèfon o per videoconferències amb els vostres fills i filles. Un contacte que tot l’equip hem trobat molt a faltar i que sabem que vosaltres també. Disculpeu doncs si no ens hi hem pogut posar abans.

Us informem de com organitzarem aquest contacte:

Com contactarem? En quin horari?
EI: Les tutores realitzaran trucades via telèfon, des d’un número privat, per parlar quinzenalment amb cada nen/a. P3: dimarts de 16 a 17:30 i divendres d’11:30 a 13

P4: dimarts de 16 a 17:30 i divendres de 10:30 a 12

P5: dimarts de 16 a 17:30 i divendres de 10:30 a 12

CI: Les tutores realitzaran trucades individuals via telèfon (des d’un número privat) i videoconferències en petits grups.

Les videconferències seran amb el Meet dels correus electrònics de mares i/o pares i us convidarem des del correu d’aula. Caldrà confirmar l’invitació.

1r: dilluns i dimecres de 16 a 17:30

2n: dilluns i dimecres de 16 a 17:30

CM Les tutores i el tutor faran videoconferències en grups de 6 alumnes quinzenalment a través Meed del correu electrònic del propi alumnat i des del correu d’aula. 3r: dilluns de 17 a 18 i dimecres 11:30 a 12:30

4t: dijous de 12 a 14

CS: 5è: Les tutores faran videoconferències en grups de 6 alumnes quinzenalment a través Meed del correu electrònic del propi alumnat i des del correu d’aula.

6è: La tutora i el tutor faran videoconferències  en grups de 6 alumnes quinzenalment a través Meed del correu electrònic del propi alumnat i des del correu d’aula.

: dilluns de 10 a 12:30

6èA: dimecres  de 10 a 12

6èB: dilluns i dimecres de 12 a 13

ED L’equip directiu atendrà per videoconferència amb el Meet, si és necessari, aquelles sol·licituds que es facin prèviament al correu electrònic de l’escola (a8039690@xtec.cat).

Dimecres de 10 a 11h

En el cas de les famílies de Cicle Inicial, per acceptar una invitació a la videotrucada que us enviarem per correu electrònic, només us cal acceptar-la.

Per unir-vos a la reunió el dia que estigueu convocats us caldrà:

• Fer clic a l’enllaç de la reunió rebut al correu electrònic del pare/mare.
    • Seguir les instruccions de la pantalla per a unir-vos a la reunió.

En el cas dels alumnes de Cicle Mitjà i Superior, com que enviarem i rebreu la invitació des del mateix domini escolacorbella.cat no hi ha d’haver cap problema.

Per a més informació vegeu-ne tutorial

Comentar-vos també que estem coordinant-nos amb el Departament d’Educació i amb l’Ajuntament de Cardedeu per a poder facilitar connectivitat i/o dispositius a totes aquelles famílies que en necessiteu. Ben aviat rebrem l’ajuda que necessitem.

Entre tots i totes aconseguirem que la tasca conjunta que fem famílies i escola ajudi als nostres nens i nenes a passar millor el confinament.

Cuidem-nos molt!! Una abraçada!

Cardedeu, 17 d’abril de 2020

Equip directiu