Comunicat a les famílies núm. 3

Continuem pensant molt en totes i tots vosaltres. I davant les noves mesures decretades dissabte us facilitem tres informacions més i una altra recomanació:

CONFINAMENT

Davant el confinament total decretat pel govern espanyol dissabte dia 28-3-20, i malgrat sigui evident per a tothom, us informem que segueix vigent el període de confinament, com a mínim fins després de setmana santa.

PAGAMENTS PENDENTS DE COLÒNIES I ENCUENTROS

En la situació actual i sense previsió de quan serà la tornada a l’escola, us comuniquem que no heu de realitzar cap més pagament pendent de les colònies o Encuentros.

Recordeu que buscarem la manera de fer possible el retorn de l’import de totes aquelles activitats que s’hagin hagut d’anul·lar, a les famílies que ja les heu pagat.

INFORMES ALUMNES D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Des del tancament de l’escola hem estat treballant per poder-vos fer arribar els informes d’Educació Primària d’aquest 2n trimestre. Ja els tenim a punt i, per tant, entre avui i dimecres els anireu rebent, com sempre, per correu electrònic.

Com que en aquests moments no ens serà possible la confirmació de la rebuda de l’informe a l’agenda, us agrairíem que ens la confirmeu responent al correu.

Igualment, si alguna família no l’ha rebut, podeu notificar-ho al correu de cada cicle:  cicleinicial@escolacorbella.cat ciclemitja@escolacorbella.cat, ciclesuperior@escolacorbella.cat

QUEDA’T A A CASA I MENJA BÉ (Guia del Col·legi de Dietistes- Nutricionistes de Catalunya que ens ha fet arribar l’empresa de l’Espai de Migdia de l’escola)

Desitgem molta salut a tothom!

Una abraçada!

Equip directiu