Classroom alumnes Cicle Mitjà

Bon dia famílies de cicle mitjà.

Per tal de poder començar el tercer trimestre amb la màxima normalitat, dintre de l’excepcionalitat del moment, us facilitem algunes indicacions molt importants:

• A partir d’avui el vostre fill/a no podrà entrar al compte de la seva aula (3a,3b,3c,4a,4b@escolacorbella.cat) ja que aquest serà el compte del/la mestre/a al qual podreu escriure o rebre correus per comunicar-vos.
  • I què passarà amb les tasques que havíem fet fins ara? Doncs les tindreu compartides a l’espai “compartit amb mi” del drive del compte personal del vostre fill/a. Veure ajuda aquí
  • Rebreu una invitació a la safata d’entrada del gmail (correu personal) per entrar a l’aula del classroom. Cal que l’accepteu per poder rebre les tasques i poder accedir a l’aula.
  • Dimarts rebreu la primera proposta de la setmana a través del classroom. Cal que sapigueu que cada vegada que hi pengem alguna notícia, escrit, tasca o comentari podeu accedir-hi de dues maneres:
    • Entrant a l’aula del classroom amb el menú d’aplicacions des del vostre compte.
    • A través de la safata d’entrada del correu (gmail) automàtic que s’envia per a cada acció que hi fem.

En cas que necessiteu ajuda no dubteu en escriure’ns als correus d’aula o al de cicle i, com hem fet fins ara, us anirem responent el més ràpid que puguem. Entenem que aquest canvi, al principi fa anar una mica de bòlit i pot generar neguits però no patiu que amb paciència i demanant ajuda ens en sortirem!!

Alhora dir-vos que el servei de préstec de dispositius portàtils l’estem engegant conjuntament amb l’Ajuntament i la resta d’escoles i instituts de Cardedeu. Aquells/es que necessiteu d’aquest servei rebreu indicacions ben aviat.

Equip de mestres de cicle mitjà.