CESSIÓ DE DISPOSITIUS I CONNECTIVITAT

Avui hem fet arribar a l’Ajuntament de Cardedeu els dispositius (chromebooks) de l’escola per a totes aquelles famílies que ens les heu sol·licitat.

La brigada municipal començarà demà a repartir-les.

Les famílies que també heu demanat ajut per a la connectivitat, ho rebreu tot una mica més tard ja que les targetes telefòniques que us la facilitarà encara no han arribat.

Quan us ho vinguin a lliurar caldrà que complimenteu el document Condicions del servei de préstec d’ordinadors portàtils de les ESCOLES i INSTITUTS de Cardedeu per a les tasques escolars durant el període de confinament de la Covid-1, fent-hi constar el vostre nom, el del vostre fill o filla i el codi que trobareu a sota del dispositiu (a l’etiqueta amb un codi de barres).

En ambdós casos us hem facilitat un protocol d’ús i d’activació on hi podreu trobar tot allò que us cal saber per iniciar la sessió i poder-la fer servir.

En cas de dubtes o problemes, ens ho podeu comunicar a través del correu d’escola a8039690@xtec.cat fent constar un mòbil de contacte i tant aviat com ens sigui possible, en posarem en contacte amb vosaltres per ajudar-vos.

Equip del Corbella

Cardedeu, 20 d’abril de 2020