Canvi en la gestió de casos positius

Ens han comunicat oficialment els canvis que seran vigents a partir de demà dimecres dia 23 de febrer:

• No s’identificaran contactes estrets ni, per tant, s’indicaran més quarantenes. Per tant les famílies ja no teniu l’obligació de comunicar si el motiu de l’absència és degut a la COVID.
  • No s’emetran més TAR pel professorat ni per l’alumnat.
  • Continua vigent la mascareta en espais interiors, la ventilació i les mesures higièniques que van més enllà de la COVID.
  • Es continuarà monitorant, des de Salut, l’efecte de la COVID a les escoles i es faran les actuacions necessàries quan sigui el cas.

Us compartim la carta dels consellers de Salut i d’Educació que ens van  enviar per correu electrònic.

Un cop més us agraïm a totes i a tots l’esforç fet aquest trimestre!

Sabem que els confinaments, les baixes, els immunitzats i les immunitzades i les quarantenes no ens ho han posat fàcil. I que a més hem tirat endavant la resta d’activitats habituals d’aquestes dates: reunions de famílies, seguiment de l’alumnat, Portes Obertes…

Per tant, moltíssimes gràcies a tots i a totes!!

#TotesSomCorbella             #TotesFemFalta