Bicicletada

Aquest divendres, 22 de setembre, es farà una bicicletada reivindicativa coorganitzada per les Afes de les escoles de primària i Cardedeu Vital en motiu de la setmana de la mobilitat sostenible.

Adjuntem el manifest que ens han fet arribar. amb les reivindicacions principals que  estan duent a terme en aquests moments. Segueixen reivindicant i reunint-se amb els responsables municipals per seguir aconseguint millores i fer que els carrers i places de Cardedeu siguin espais més inclusius, sostenibles i segurs.

El divendres 22 sortirem de les 5 escoles i a les 17h ens trobarem a la Pl. Alsina i iniciarem el recorregut conjunt.

Informar-vos que per segon curs consecutiu està en funcionament una línia de bicibús per als infants d’Alfou cap a les 5 escoles que circula tots els dijous amb molt bona participació i és una gran experiència. Si alguna família hi pot estar interessada us fem arribar passar el contacte del seu grup de Telegram.