Activitats de lleure educatiu del 5 al 30 de setembre de 15:30 a 16:30h

Tal com va anunciar el Departament d’Educació, l’inici del curs escolar 2022-2023 s’ha avançat al dilluns 5 de setembre a les escoles i al dimecres 7 de setembre als instituts.

Amb aquesta mesura el Departament té per objectiu racionalitzar el calendari escolar, afavorir l’equitat i facilitar la conciliació familiar. És per aquest motiu que es garantirà mantenir l’horari habitual del curs per a tot l’alumnat.

El Departament d’Educació ha previst que durant el mes de setembre els centres programin activitats de lleure educatiu en la franja horària de tarda per a tot l’alumnat. Aquestes activitats seran gratuïtes i promouran el treball d’habilitats cognitives, socials i emocionals.

L’horari de les activitats de lleure educatiu serà de 15:30h  a 16:30h, i en farà la gestió l’empresa que porta el temps de migdia al centre: F. Roca.

Per organitzar aquestes activitats, necessitem saber quants infants hi participaran.

Per això demanem a les famílies que, si és el cas:

Un curs més, doncs, ens cal demanar-vos la vostra col·laboració en la gestió d’una nova organització del mes de setembre.

Per part nostra, farem tot allò que estigui al nostre abast per facilitar-la.

Per això, facilitem una reunió per Meet el proper dia 19 de juliol a les 17h. Us hi compartirem tota aquella informació que ens hagi arribat i també la primera previsió d’organització tot i que no serà definitiva fins que tinguem totes les inscripcions.

Moltes gràcies!

Comissió de Menjador