Més informació dels actes de final de trimestre

El trimestre ja s’acaba i us completem la informació sobre els actes d’aquests últims dies.

Dilluns 19 de desembre: XXV Fira de la Solidaritat per recollir fons per Metges sense Fronteres (a proposta de l’Assemblea d’escola)

Aquest any tornarem a muntar una parada a cada porta d’entrada on hi trobareu manualitats fetes per l’alumnat de tots els nivells i el vídeo de nadal amb les cançons gravades amb molta il·lusió.

Enguany el preu de les manualitats serà d’1, 2, 3 i 4€  i el vídeo tindrà un preu de 4€ que s’hauran de pagar en efectiu. La contrasenya del vídeo (que només es vendrà online) es repartirà a les aules el dimecres dia 21 previ lliurament del tiquet.

L‘horari de venta serà de 16:20 a 17:15h i les taules estaran situades a les 4 portes d’accés a l’escola: Educació Infantil, Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior.

Dimarts 20 de desembre: Esmorzar solidari

Des d’I3 fins a 6è esmorzarem coques elaborades per l’equip de cuina. El preu és d’1€. A Educació Infantil les mestres tutores recolliran els diners el mateix dia a l’entrada del matí. Repartirem un tall prou gros per als més menuts però per a l’alumnat que ho necessiti recomanem que portin esmorzar complementari ja que no es podrà repetir.

Dimecres 21 de desembre: Concert de Nadal

Aquest curs el podrem tornar a fer al porxo de l’escola. Serà a les 10h del matí. És un acte obert a les famílies que podreu entrar per la porta de l’Avinguda Diumé un cop tot l’alumnat estigui situat a les seves cadires.

Us demanem que us situeu respectant l’espai dels infants. Tinguem present que fa temps que no realitzem actes oberts a les famílies i que els infants més petits que no els han viscut, a vegades viuen amb neguit sentir que els saludeu des de la distància.

L’ordre del concert serà: 2n,1r, I5, I4, I3, 3r, 4t, 5è i 6è.

Aquest dia han de venir amb el vestuari que consta a la notícia VESTUARI DE NADAL

Important: Les classes acaben a les 13h. Els nens i nenes que es queden a menjador sortiran a les 15:30h.

Moltes gràcies

Equip directiu