6è: Prova d’avaluació de la comunicació oral

El Departament d’Educació ens proposa passar un seguit de proves d’avaluació de l’expressió oral a l’alumnat de sisè curs, de caràcter obligatori.

Aquestes proves avaluaran les tres llengües:

• la prova d’avaluació de l’expressió oral en llengua catalana, la realitzen tots els centres educatius (a la Vall d’Aran, també en aranès)
  • les proves d’expressió oral en llengua castellana i en llengua anglesa, una mostra estadísticament significativa. Nosaltres hem estat seleccionats aleatòriament per a passar-les.

Abans de finalitzar el curs es comunicaran els resultats de les proves als centres. Les dades concretes de cada centre i alumne/a seran confidencials.
L’aplicació d’aquestes proves a l’alumnat del nostre centre es farà al llarg del mes de març de 2023 (principalment durant la setmana vinent, en el nostre cas).
Agraïm la col·laboració de tot l’alumnat de 6è i de tot l’equip docent. És una activitat que suposa un esforç organitzatiu extra i que afecta a tothom.